2010. május 24., hétfő

Csirkenyak -leves sok zöldséggel

Ebéd







  • Egy kevés olajon megpároltam egy fej összevágott hagymát és egy ger. fokhagymát


  • Hozzáadtam a karikára vágott petr.gyökereket és tovább pirítottam, pároltam


  • Reszelt zellert tettem bele, de csak azért reszelve, mert így volt eltéve a fagyasztóba / gulyáslevesbe és bolonyai mártásba szoktam így használni /


  • Ezután került bele a karikára vágott répa és kisebb darabokban a karalábé


  • Most sóztam meg csak, hogy a zöldségek ne engedjenek levet, mert akkor nem pirulnak


  • A fagyasztómban volt még paprikacsutka, petr. zöld szára csomóba kötve, zellerlevél és lestyánlevél is. Ezekből is került a levesbe, hogy kellően friss íze legyen.


  • Felengedtem forróvízzel és amikor újra felforrt, akkor tettem bele a megtisztított csirkenyakakat


  • Mielőtt készen lett volna, került még bele zöldhüvelyű bab és kimaradt véletlenül a brokkoli.


Nagyon zöldséges, nagyon friss és nagyon könnyű leves lett belőle. Ritkán szoktam lisztes sűrítést használni.

2 megjegyzés:

  1. Mennyei lehetett. Szeretem az ilyen zöldséggel teli leveseket.

    VálaszTörlés
  2. Igen, finom volt, de ha lehet, én télen is szoktam ilyet főzni, persze főként mireltből.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.