2011. december 31., szombat

Lazackrémes tésztakosárkák szilveszterre


A füstölt lazac szintén a fagyasztóban várt sorára. Most a leveles tésztával nagyon jól egymásra találtak.
Eddig még nem készítettem ilyen tészta kosárkákat, de most rájöttem, hogy ez így nagyon egyszerű.
A felengedett tésztát kinyújtottam és korongokat vágtam ki belőle, a szélét tojással megkentem és rátettem egy másik tészta korongot, aminek kivágtam a közepét.
Arra kell csak vigyázni, hogy a tészta szélét ne kenjük be, mert  akkor a tojás összefogja és nem tud felemelkedni sütés közben.
Nem kell sokáig sütni. Ha kihűltek, akkor megtölthetjük kedvünk szerint.


Ehhez a lazackrémhez egy csomag 10 dkg-os füstölt lazacot kevertem ki egy doboznyi - 25 dkg-os - krémsajttal, 10 szem fekete olajbogyóval, 1 evőkanálnyi kapribogyóval és vágott petr.zölddel.
Só nem kellett bele, de frissen őrölt bors igen.
Citrommal meglocsolgatva nagyon kellemes és pikáns ízt kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.