2012. február 16., csütörtök

Paradicsomi horror


Kíváncsi ember vagyok. Szeretném tudni, hogyan termesztették ezt a paradicsomot, hogy ilyen látványt nyújtson, amikor felvágjuk?
Mielőtt elájulna valaki, gyorsan elárulom, hogy ezek nem kukacok, bár nagyon hasonlítanak rá. Ennek ellenére nekem nem volt túl bizalom gerjesztő, de én ezek nélkül sem eszem már ilyenkor paradicsomot. Seízűek, sápadtak, nyomottak, látszik rajtuk, hogy nagyon erőlködtek, mire ilyenre megértek.

Egyszer azt hallottam, hogy a bárányokat Ausztráliában hajóra teszik és mire elérnek Amerikába, már birkák lesznek. Így megoldották az állat tartást a növekedés alatt, és egy áron a szállítás is benne van.
Vajon mit esznek ennyi idő alatt és hányszor látják a napot?


Ezek a szerencsétlen paradicsomok mit érezhettek, hogy már akkor elkezdtek csírázni, amikor még meg sem értek rendesen.
Milyen tápoldaton nevelkedtek, hogy ennyire felgyorsult a növekedésük?
Ha tovább maradnak együtt, akkor ebből a sok csírából kis paradicsomok nőltek volna?
Olyan lett volna, mint a gránátalma.Tele sok apró paradicsommal.  Felvágás után kigurult volna belőle kb. egy
kilónyi koktélparadicsom?
Lehet, hogy ezen kellene még törpölni?

5 megjegyzés:

  1. Én ilyenkor nem veszek paradicsomot, mert ezek nagyon kényszer érettek.
    A párom cége vizsgálja az ilyen zöldségeket, én mindig tudom, hogy mit nem szabad venni:-((

    VálaszTörlés
  2. Én sem eszem, de a férjem jobban szereti, mint más zöldséget.
    Ha valami érdekeset tudsz, írjál róla légyszíves. Tényleg érdekel.
    Annyit tudok, hogy az osztrákoktól is hoznak majdnem zölden és közben érlelik mesterségesen.

    VálaszTörlés
  3. Hát én már megijedtem, hogy kukacos:)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez durva, tényleg úgy néz ki mintha kukac lenne :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.