2012. augusztus 5., vasárnap

Szalonnás karaj palacsintával


Vettem egy darab karajt. Ritkán kerül a kosaramba, de most nagyon szép volt. Gondoltam, vágok belőle szép zsebes szeleteket és majd valami finomsággal fogom megtölteni.
Sikerült is, de én jobbat akartam, ezért úgy gondoltam, kiklopfolom. Tizenéve már nem klopfolom a húst, de most azt akartam. Nem kellet volna! Szétszaggattam a zsebeket, ezért már nem lehetett volna megtölteni.
Volt viszont négy darab szétvert húsom, valamit kellett vele kezdeni.
Találtam a hűtőben sima füstölt szalonnát, ezt vágtam hajszál vékony szeletekre és ezt terítettem a húsokra.
Tettem rá még petr.zöldet , sót, borsot és föltekertem.
Olívaolajon rövid idő alatt megsütöttem, mivel jól szét volt verve, ezért nem kellet sok idő.

Készítettem egy hagymás paradicsomos babot köretnek, amit borsikafűvel fűszereztem.
Hagymát pároltam, konzerv paradicsomot tettem rá és konzerv babot öntöttem hozzá.

Úgy gondoltam, hogy a leggyorsabb köret egy sós palacsinta lesz./ teljeskiőrlésű lisztből még vacsorára is megengedhető /
Nagyon finom volt és gyorsan elkészült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.