2012. augusztus 5., vasárnap

Tortilla wraps vagyis tortilla tekercsek


Gyors vacsora annyiból, amennyiben a tortilla lapokat nem nekem kell megsütnöm. Most ez történt, mert tényleg gyorsan akartam elkészíteni.
Van az úgy, hogy haza felé menet a boltban  gondolkodom, mit kellene vacsorára enni? Fél ötnél előbb nem érek haza, ezért szóba sem jöhet bonyolult összeállítás. Nem kell mindég meleg vacsora, nem is szokott lenni,-- ha másnapra kell főznöm, akkor meg végképp nem -- de néha kevés idő-és munka ráfordításával finom ételt lehet összecsapni, ezért pedig érdemes a konyhában állni mondjuk délután 5-től 1/2 7-ig.

Csirkemell a fagyasztóból kiolvad, amíg megcsinálom a csicseriborsó krémet konzervből.
Befűszerezem a húst és állni hagyom, amíg összevágom a zöldségeket.
 

Uborkát vágok csíkokra; paprikát és magozott paradicsomot szintén csíkokra.
Rukkolát megmostam és kicentrifugáztam.
Lilahagymát vékonyan felszeleteltem
Megsütöttem a húst.
Fölszeleteltem és összeállítottam a mikróban felmelegített tortillával a tekercseket.


Hét órakor már lehetett vacsorázni!
Hús nélkül még rövidebb idő alatt el lehet készíteni. Érdemes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.