2015. január 31., szombat

Teriyaki szószos csirkeszárny kókusztejes, tökmaglisztes pitával és házi őszibarack csatnival


Na, sikerült jó hosszú címet adni ennek a végtelenül egyszerű ételnek.
Tulajdonképpen azért, hogy ne csappanjon meg az érdeklődés, mert annyira finom, hogy muszáj odafigyelni rá.  :)
A csirkeszárny  nem olyan népszerű, mint amilyen finom. Kicsit lenézett része a csirkének, pedig az íze vetekszik a csirkemellével. Nem elegáns, nálunk az éttermi étlapon nem igen szerepel, annál inkább Kínában.
Igaz, azt mondják, ők megesznek mindent, aminek négy lába van, de nem asztal, megesznek mindent, ami a vízben úszik, de nem hajó és ......a harmadikat elfelejtettem :(

 Ezek a csirkeszárnyak apró combocskái, amit kicsit pácoltam sütés előtt.

  • teriyaki szósz
  • szójaszósz
  • reszelt gyömbér
  • reszelt fokhagyma
  • olívaolaj
  • csilipor
  • csirkeszárny fűszerkeverék
  • só, bors
A pácolás után olajban kisütöttem. Nem, nincsenek megégve, csak a szószok cukortartalma karamellizálódott.
Sajnos a piros csilipaprikám a fagyasztóban maradt, ezért a színe miatt egyszerűen a piros kaliforniai paprikát vágtam rá, de , hogy a csili ne maradjon le, a zöldet aprítottam a tetejére.


A pita kókusztejes, tökmaglisztes keverékből készült. A kókusztej egy másik ételből maradt ki, ezért tettem bele. Az ízén nem érződött semmi :(


Ízesítőnek a mangócsatnit gondoltam mellé, de nekem nem igazán ízlett. Túlságosan markánsan fűszeres volt. Aztán eszembe jutott, hogy van nekem sajátom is! A bolti labdába sem rúghat a házi készítésű mellett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.