2012. szeptember 14., péntek

Újdonságok


Ezt találtam nemrég a boltban!
Amikor kenyeret kezdtem sütni, friss élesztővel csináltam, mert így tanítottak. Azóta is ennél maradtam, de tudom sokaknak a szárított egyszerűbb és az eredmények azt mutatják, hogy nem kell tartani tőle.
Több féle létezik a piacon, de most a jól bevált Budafoki friss élesztő mellett megjelent a szárított is.
A zacskón pontosan leírják, mennyi friss élesztőnek felel meg egy tasak.



Ez pedig a kedvenc provanszi fűszerkeverékem, ami nem sós, nem pác csak tiszta fűszer.
Igaz, ezek külön is ott vannak a fűszeres kosaramban, de sokszor versenyt futva az idővel, ez nagy segítség nekem.
Vigyázni kell azért az adagolásra, mert könnyen túl lehet fűszerezni vele az ételt.

A másikat most találtam és mint nagyon sok mindent, ezt is kipróbálom, azután lehet, hogy végleg elfelejtem, de az is lehet, hogy megtetszik.

2 megjegyzés:

  1. Régóta van a Budafokinak szárított élesztője, csak kevésbé elterjedt, mint pl. az ötker dokié. Én szeretem a szárítottat is, a "mindig van itthon" kategória, mert ha éppen sütnék és friss nincs itthon, akkor van mihez nyúlni.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van tartalékban mindég, de néha lejár, mert nem azzal sütök.
    Örültem, hogy találtam ilyet, mert azt gondoltam, jobb lehet, mint a többi fajta. Nálunk eddig nem lehetett kapni, máshol meg nem kerestem, mert nem volt okom rá.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.