2012. szeptember 14., péntek

A végtelenségig egyszerű vacsora



Azt mondtam, amikor elkészültem ezzel az étellel, hogy 200 ft-os vacsora volt 20 perc alatt.
Ez persze így nem igaz! Az idő valóban 20 perc volt, az alapanyagok beszerzése pedig úgy történt, hogy egyik nap, amikor szokásos munka utáni bevásárlásomat végeztem, a boltban olyan árengedményes  cikkek voltak, amit nem lehetett otthagyni. Akkor még nem  tudtam, hogy mi lesz belőle, de mire haza értem, már kész volt a terv.

  • mozzarella 199 ft
  • olajbogyó 199 ft
  • minőségi bacon 199 ft
  • 25 dkg -os vaj  399 ft
  • hagyma pedig mindég van itthon
  • pici provanszi fűszerkeverék
Vajon megpároltam a szálasra vágott hagymát, sóztam, borsoztam és tettem rá egy gondolatnyi fűszerkeveréket.
Beleöntöttem az egész üvegnyi zöld olajbogyót, összeforgattam és darabokra tépve rátettem a mozzarella golyókat is.
Ezt így betehettem volna a sütőbe, hogy ráolvadjon a sajt, de ehelyett kapott egy fedőt.
A sütőben ugyanis ezalatt a bacon szeletek sültek, hogy jó ropogósak legyenek. Igaz, így elég sok zsírt kiengedtek magukból, de az sem veszett kárba, mert a kész ételt locsoltam meg vele.


Friss, de természetesen bolti péksüteménnyel nagyon finom vacsora lett belőle.
Amitől még különlegesebb volt, az a csilidzsem, ami előző nap készült.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.