2018. szeptember 24., hétfő

Brokkolifasírt



Az eredeti recept szerint a brokkolis masszához zsemlemorzsát kell tenni, nem is keveset,hogy beállítsuk a kellő állagát. Ez így rendben is van, általában így szokott lenni.
Nekem azonban vannak NoCarb termékeim, amit időről időre használok is a lisztek kiváltására.
Ez a sütőben sütött zöldség fasírt már így is sokkal egészségesebb változat az olajban kisütött társánál, ezért az a néhány kanálnyi zsemlemorzsa megbocsájtható.


  • kb.40 dkg brokkoli megfőzve, villával összetörve
  • 15 dkg reszelt sajt
  • 1 kis fej hagyma felaprítva, megpárolva
  • 2 db tojás
  • só, bors, borsikafű
  • 1 ek NoCarb daramix  vagy zsemlemorzsa szükség szerint
Az alapanyagokat összekeverjük és lepényeket készítünk belőle. Nem baj, ha kicsit laza a massza csak álljon meg a tepsin.
200°C-os sütőben légkeveréssel sütöttem 15 percig, azután megfordítottam és néhányat megszórtam reszelt parmezánnal. Ezután még 10 percig sütöttem.

Ha légkeveréssel sütjük , nem is fontos megfordítani, de akkor összesen legalább 20 percig süssük.

Húsok mellé nagyon jó szénhidrátcsökkentett köret.
Ha önálló ételként ennénk, akkor valamilyen joghurt alapú mártogatós finom kiegészítője lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.