2018. szeptember 24., hétfő

Spenótos édesburgonya köret



Az édesburgonya élettani hatásairól már nagyon sokat lehet olvasni. Kicsit a sütőtök ízére emlékeztet, mert édeskés, de ennek ellenére nagyon jól párosítható sós hozzávalókkal.
Nekem kedvencem a spenótos , de finom a kelkáposztás változata is.
Ez most egy bőséges adag mennyisége.

  • 1 db közepes batáta sütőben megsütve, meghámozva
Természetesen nem ezt az egyet sütöttem, mert ezért nem érdemes a sütőt bekapcsolni. Ez egy megsütött darab volt, amit egy előző felhasználás maradékaként lefagyasztottam.

  • 1 kis fej hagyma felaprítva, megpárolva
  • 1 duci gerezd fokhagyma lereszelve
  • só, bors, szerecsendió
  • 80 g friss leveles spenót
Kevés kókuszolajon megpároltam  a hagymát és hozzáreszeltem a fokhagymát.
Beletettem a spenótot és összefonnyasztottam.
Ezután a megsütött édesburgonyát felkockázva belekevertem és összemelegítettem.

Sültcsirke vagy egyben sült fasírt finom körete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.