2010. augusztus 25., szerda

Friss paradicsomból készült tésztaszósz



Vettem egy 1/2 kg koktélparadicsomot, de nem kenyér mellé reggelire, hanem tésztára való szószt akartam belőle készíteni. Láttam már, hogy az olaszok milyen egyszerűen oldják meg a tésztára valók elkészítését és ezek nekem is nagyon szimpatikusak. Kicsit ugyan hiányzik mellé a frissen elkészített tészta, mert azt is kipróbáltam néhányszor. Semmivel nem lehet összehasonlítani. Sajnálom, hogy ma már ez nem divat ill. inkább nincs rá idő. Ennek hiányában is finom ételt lehet készíteni.
  • Masnitésztát főztem most ki. Természetesen fogkeményre.
  • Olívaolajon fokhagymát pároltam.
  • Rátettem a félbevágott paradicsomokat és megpróbáltam sütni és nem főzni. Erős tűz híján ez nem volt túl sikeres, de így is csak rövid idő kellett hozzá.
  • Beletettem a nagy csokor durvára vágott bazsalikomot.
  • Sóztam, frissen őrölt borsot tettem rá.
  • Tálalás előtt összekevertem a tésztával.
  • Parmezán sajt utánzatot szórtunk rá.
Biztos vagyok benne, hogy bőven van ízbeli különbség az igazi bazsalikom és az igazi sajt javára, de nálunk csak ez elérhető és megfizethető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.