2011. május 1., vasárnap

Babkrém és padlizsánkrém medvehagymával


Szeretnék sokkal több húsmentes kenyérre valót készíteni, mert nekem nem hiányoznak a felvágottak a reggelihez vagy a vacsorához. A szalámit megeszem, de a felvágott nem kell.
A CBA-ban lehet kapni nagyon finom kacsatöpörtyű krémet. Na, azt még nem tudtam megunni.
Van néhány receptem, de nem vagyok elég előrelátó az előkészítésben, ezért amikor nekiállok, kicsit szűkös a hozzávalók választéka.
Csicseriborsó és bab szinte mindég van a fagyasztóban. Ízesített vízben szoktam megfőzni, mert így a víz jó lesz alaplének levesekbe, a zöldségnek pedig jobb az íze.
Most árválkodott még egy csomag megsütött, pépesített padlizsán, amit krémnek szoktam eltenni.

Ezt is a késes aprítóban kevertem most össze, nem a botmixerrel. Így kicsit rusztikusabb lett, nem olyan habos, pépes. Így még talán finomabb is.

Padlizsánkrém
  • elősütött padlizsán
  • vöröshagyma
  • medvehagyma
  • olívaolaj
  • majonéz / kevés /
  • frissen őrölt bors
Babkrém
  • főtt fehérbab
  • füstölt krémfehérsajt
  • medvehagyma
  • olívaolaj
  • frissen őrölt bors
  • vöröshagyma

1 megjegyzés:

  1. Nagyon megörültem a két krémnek,de tovább mentem és láttam többet is!!végre találtam!!annyi blogban jár az ember,hogy nem jut el mindenhová,de azért előbb utóbb megtaláljuk amit akarunk,vagy keresünk!!!nagyon guszták!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.