2018. augusztus 5., vasárnap

Garnéla vajas,fokhagymás,fehérboros szószban


Bevallom, ez egy picit csalós bejegyzés. Sajnálom! 😏
Nincs komoly recept,  ehhez hasonló nagyon egyszerű módon lehet elkészíteni a friss rákokat is. Ilyenhez felénk nem lehet jutni, de biztos vagyok  abban, hogy sok halas ételt kínáló étterem sem csak friss alapanyaggal dolgozik. Akkor meg miért ne férne el itt, hiszen a blog neve is az, hogy Étterem helyett...😊


A fagyasztott garnélákat fel kell engedni, nem fagyosan felhasználni. Ha kiolvadt, tulajdonképpen már fogyasztható, hiszen meg vannak főzve.
Azért, hogy kicsit elegánsabb legyen, csináltam nekik egy finom fürdőt.

Vajat olvasztottam és apróra vágott fokhagymát pároltam rajta.
Száraz fehérbort öntöttem rá, picit megsóztam és beletettem a garnélákat.
Mivel ezeket nem kellett főzni, ezért erős lángon forraltam kicsit, hogy a felesleges vizet elpárologtassam.
Ennyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.