2012. január 14., szombat

Za'atar-os fűszerezésű húsragu tortillában


A tortilla lapok nagyon felhasználó barát termékek, bár igen húzós az áruk. Különféle gyártók készítenek ilyet, de érdemes az akciókra is figyelni, ha nem akarunk magunk neki állni. Amit én megvettem, majdnem harmad áron volt, de egyáltalán nem biztos, hogy az igazi ára volt feltüntetve. Ráadásul a nyolc helyett kilenc darab volt a csomagban. Ez igazán jó arány, nem?

Amióta elkészítettem a lahmacun  nevű török lepényt, azóta különösen kedvencem lett az ilyen vékony tészta. Egy ideje már a pizzákat is ilyen vékony tésztával sütöm. Sokkal finomabb és gusztusosabb is.                 

http://daisyterme.blogspot.com/2011/03/lahmacun-torok-husos-lepeny.html

A za'atar-t pedig újból felfedeztem és próbálom mindenbe beletenni, amibe csak lehet. A húsragu fűszerezése nem különös dolog, de lessz ebből még más is. Például a zöldségragu is jó lehet vele.

  • 50 dkg darálthús
  • 1 kisebb fej hagyma apróra vágva
  • 2 ger. fokhagyma
  • 1 ek. za'atar / a zöld keverék /
  • bors
  • 1 ek. sűrített paradicsom
  • 1 mk. rómaikömény
  • kb. 2 ek olaj
Nyersen kevertem össze mindent és vékonyan megkentem a tortilla lapokat.
Reszelt sajtot szórtam rá és megsütöttem.
Még forrón kettéhajtottam és a belsejébe friss paradicsom szeleteket és összevágott petrezselyemzöldet tettem.


Finom vacsora lett belőle, most csak teával.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.