2015. április 12., vasárnap

Rakott köles póréhagymával és csirkével


Ennek a receptnek az eredetije azért tetszett meg, mert időről-időre igyekszem az alapanyagok közé csempészni a kölest, de a főzése még mindég kihívás elé állít. Ez az előfőzött kölessel ugyan enyhít valamit a kudarcaimon, de a kihívás az marad.

  • 2 db nagy póréhagymát felkarikáztam és olívaolaj és vaj keverékén megpároltam
  • az előfőzött tasakos kölest sós vízben megfőztem / igyekeztem nem teljesen megfőzni /
  • a csirkemell szeleteket befűszereztem/ só, bors, provanszi keverék / és olívaolaj és vaj keverékén megpároltam
------A póréhagymához jó adag reszelt sajtot tettem és hozzáöntöttem 2 dl tejszínt. Ezután belekevertem a megfőzött kölest is.
-----Egy sütőbe is tehető edénybe  beletettem az elősütött csirkemelleket és a tetejére pakoltam a köleses, hagymás keveréket.
----Jó adag sajtot reszeltem még a tetejére és a sütőben összesütöttem.
Nem kell már sok idő hozzá, hiszen minden alapanyag meg volt már főzve, csak annyi idő, amíg összemelegszik és a sajt szép színt kap a tetején.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.