2009. szeptember 15., kedd

Reform gombafasírt


A gombafasírt eddig, nem tudom, mi okból, kimaradt az itthoni étrendből. Szeretjük a gombát, használom is sok ételbe, leves, köret, mártás vagy egyszerűen csak egy hozzávaló valamelyik ételhez. Gyakori alapanyag nálunk, a fasírt mégis kimaradt. Most sem ezért vettem, de valahogy így alakult. Most szembesültem azzal, hogy a gomba sokkal több sűrítő anyagot igényel, mint a hús. Minden fellehetőt bele tettem, mégis lágy maradt, de már nem akartam többet tenni hozzá. Összességében finom lett és ezután majd máskor is hozzá látok az elkészítéséhez.
  • 25 dkg barna csiperke géppel apróra vágva
  • 20 dkg félbarna kenyérbél szárazon, géppel morzsára vágva
  • 5 dkg búzacsíra
  • 5 dkg zabpehely
  • 2 db tojás
  • 1 nagy hagyma összevágva, olajon megpárolva
  • só, bors
  • 1 tk. borsikafű
  • 1 mk. kakukkfű
  • 1 ek. vágott petr.zöld
  • zabkorpa a panírozáshoz

A kenyérnek levágtam a héját, mert saját sütésű volt és egy kicsit túlsült. Nem akartam, hogy égett íze legyen. Minden hozzávalót összekevertem és vizes kézzel kicsi gombócokat készítettem. Zabkorpába forgattam és olajban kisütöttem.

Lehetett volna még több kenyeret is adni hozzá ill. a reform hozzávalók helyett lehet sima kenyérrel vagy áztatott, kicsavart kenyérrel is készíteni. Semmi köret nem készült hozzá, elfogyott a délutáni nassolások alkalmával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.