2010. május 2., vasárnap

Brokkolis tészta csirkével és mascarponés szósszal


Ez is egy egyszerűen elkészíthető és egészséges tészta étel. A csirke természetesen elhagyható és egy finom zöldséges változat lesz belőle. Eredetileg én sem akartam húst tenni bele, de nekem mindég van a fagyasztómban valamilyen hús maradék, ami majdjóleszvalamire indíttatással lett eltéve. Ez a csirkemellből maradt nyesedékes csomag is így került bele. Egyébként is valamilyen lepénybe szántam, mert a külalakja nem tetszetős, de jó célt szolgál az ételben.
  • kb. 30 dkg csirkemell
  • 40 dkg mirelit brokkoli
  • 2 csilipaprika
  • 1 fej hagyma
  • 2 ger. fokhagyma
  • bors
  • 1/2 dob mascarpone
  • 2 dl tejszín
  • parmezán jellegű sajt
  • 30 dkg masnitészta

Az olaj és vaj keverékén megpároltam az összevágott hagymát és fokhagymát, rátettem a csirkehúst, sóztam, borsoztam és tovább pároltam. Amikor megpuhult, akkor a fölösleges vizet elfőztem és a húst egy kicsit lesütöttem. Rátettem a mirelit brokkolit és azt is megpároltam. Egy kevés vizet kellett alá önteni, mielőtt a zöldség kiengedte a magáét. Ezután hozzákevertem a mascarponét és a tejszínt, jól átkevertem és összeforraltam. Az összevágott csilipaprikát is bele tettem és tálalásnál megszórtam a reszelt sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.