2010. május 24., hétfő

Pünkösdvasárnapi gasztro-kényeztetés; avagy egy ráérős nap ételei

Reggeli


Ha valamit úgy kezdünk, hogy az az igazság, hogy...., akkor az nem egészen sima ügy. Nálam most ez azt jelenti, hogy a néhány napos kényszerpihenő előtt a sajnálomhatönkremegy anyagokat vagy felhasználtam vagy előkészítettem valami másra. Ez történt négy db cukkinivel is, mert nyersen a kukáig ért volna az utuk, míg így a tányéron kötöttek ki.
  • Két fej összevágott hagymán megpirítottam a karikára vágott cukkiniket és egy kis borsikafű társaságában eltettem a hűtőbe
  • Egy nagy piros kalif.paprikát vastagabb csíkokra vágtam és egy kevés olajon megsütöttem, majd ez is ment a hűtőbe
  • ezt vettem most elő és egy kis vajon felmelegítettem, sóztam, borsoztam és néhány szál újhagymát is felkarikáztam hozzá
  • A hűtőben volt még néhány maradék főtt tarjaszelet / felvágott /, ezeket is el kellett használni
  • Két cs. mozzarella golyó is a végnapjait élte, ezért ezek is belekerültek

Egy sütőben is használható serpenyőbe tettem a hagymás, cukkinis ragut. Az edény közepére igazítottam és köréje tettem a tarjaszeleteket. A cukkini tetejére kör alakban rátettem a lehéjazott paprikacsíkokat és ezeket betakartam a mozzarella szeletekkel. Így került be a sütőbe és addig volt ott, amíg a sajt kellően megolvadt és a tarja átsült.

A tányérokra bőségesen került friss zöldségféle és --igaz, hogy csak fagyasztott--, de medvehagymalevéllel szórtam meg a sajt tetejét. Pirítóssal ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.