2014. augusztus 10., vasárnap

Sárgadinnye sonkával



Legalább egyszer egy évben kötelező ilyet enni!
Reggelire vagy ebédre előételnek. A sonka nem lehet egyszerű gépsonka, mert nem való ide. Legyen füstölt és nyers, vagyis elég érett ahhoz, hogy a sonka mellé el lehessen rágni.
Nem kell semmi más hozzá, ez a két íz igazi élményt ad.



Most én ugyan megszórtam apróra vágott citromfűvel és frissen darált borsot is tettem rá, de egyik sem kötelező.

Ami egy kicsit elrontotta az élményt, az nem a hozzávalók miatt volt, hanem a bolt átverésétől.
Kértem hat szelet sonkát és---nem tudom, az eladó, hogy számolta ki, de nekem nem sikerült ----csak itthon vettem észre másnap, hogy a képen látható szeleteket kaptam.
Négy használható szelet, egy kicsit satnya és egy, amit ha összeraktam, akkor sem adott ki egy egész szeletet.
Dinnyét beletekerni nem lehetett.
Az a három valami egyenként szépen be volt csúsztatva a többi szép szelet közé.
Szánalmas a CBA hozzáállása!
Nem véletlen az a sok panasz, amit olvasni lehet róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.