2014. október 5., vasárnap

Karfiol, répa és lenmagliszt a köretben


Egyszerű köret zöldségekből.
A testvérem paleozik és ugyan nem megszállott konyhatündér, de egészen jó ételeket hoz össze a paleo diéta jegyében. Én nem paleosan készítettem, csak hasonlóan.
Ennek az ételnek az alapja is tőle származik, de én gyorsan leegyszerűsítettem.Szerintem neki is tetszeni fog!

  • sárgarépát finomra lereszeltem
  • karfiolt késes aprítóban morzsásra vágtam
  • apróra vágott hagymát pároltam olajon
  • a nagyobb mennyiség miatt két tojást adtam hozzá
  • toscan fűszerkeverékkel ízesítettem, sóval, frissen őrölt borssal
  • lenmaglisztet adtam hozzá, hogy sűrűbb legyen
  • sütőpapíros tepsibe öntöttem és megsütöttem
Ennyire egyszerű!
Nagyon könnyű, nagyon finom köret lett belőle.

Eredetileg főtt karfiolból és főtt répából készült és kanálnyi halmokat kellett kisütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.