2016. július 26., kedd

Túrós édesség sütés nélkül

Egészséges édesség......ez nem vitatható, de ha valaki azt mondja, hogy ezt nem lehet enni, mert hizlal.......annak elharapom a torkát 
100 g félzsíros túró-----143 cal...16.2 g fehérje...7 g zsír...3.7 g Ch
100 ml 3.6%-os tej------63 cal...3 g fehérje...3.6 g zsír....4.7 g Ch
1 ek kb 15g utifűmaghéj ---28.5 cal //a többi elhanyagolh. menny. //
15 g fehérjepor kókuszos ízben // zero //---15 g extra fehérje, de természetesen elhagyható.
őrölt fahéj ízlés szerint
5 szem szilva-/150 g/----69 cal...1.1 g fehérje...0.3 g zsír...17 g Ch
..............összesen:303.5 cal... 20.3 g fehérje...11 g zsír...25.4 g Ch
A hideg tejet és az utifűmaghéjat elkevertem. Gyorsan összeállt, egy sűrű pépet kaptam.
Hozzátettem a fehérjeport és a túrót és azzal is alaposan átkevertem.
Cukor nincs benne!
Annyira lett édes, amennyire a fehérjepor volt az és ez nekem éppen elég volt.
Meglepően laktató, de azért egy adagban elmegy :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.