2009. június 17., szerda

Hasselback burgonya

Nem tudtam, honnan ered a nagy gastro fellángolás. Mára már csendesedett egy kicsit, de " minden újszülöttnek, minden vicc új." A krumpli ilyen elkészítését ismertem, de nem tudtam, hogy ilyen elegáns neve van. Sokat szétvagdostam, mire egyszer láttam valahol, hogyan lehet egyszerűen és gyorsan bevagdosni a krumplikat úgy, hogy ne essenek szét. Most elárulom Nektek is a titkot. Olvastam azt a módszert, hogy egy kanálba kell tenni a krumplit, de bevallom, én félteném a fémtől a késem élét. Ettől viszont semmi baja nem lesz a késnek, és elég haladósan lehet a krumplikat vagdosni. Ez egy fakanál nyele. Ebből van vastagabb és vékonyabb is, lehet választani, de egy biztos, a
krumpli mindég egyben marad! Higyjetek nekem, egy próbát megér.

Én túrós töltelékkel sült csirkecombokkal sütöttem együtt, ezért nem lett olyan ropogós, mint ha külön sütjük. A Fiaim szerint óriás csótányokra hasonlítottak. Persze ez nem tartotta vissza attól őket, hogy eltüntessék a tányérjukból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.