2010. április 11., vasárnap

Díjat kaptam

Lassan kifolynak a díjak a blogból, de én nagyon örülök nekik. Először azt olvastam, hogy született feleség, azután másodszor is és harmadszor egy jót nevettem. Ahogy Vali írta, csak szeretnék az lenni. Vagyis született feleség, mondjuk a Lila akác közben. Tehetség? Talán. A főzéshez van érzékem, a háztartás vezetéséhez van tehetségem. Ha nem lenne sosem tudtam volna összeegyeztetni az ügyeleti munkarendszeremet a családdal. Jól esik egy ilyen elismerés. Köszönöm Vali!


Nézzük a szabályokat.
  • 1. Ha valaki adja, elfogadom ellenvetés nélkül.
  • 2. A logót kirakom az oldalamra.
  • 3. A szabályzatot kirakom az oldalamra.
  • 4. Megnevezek 6 blogolót akiknek átadom a díjat.

  1. Valinak természetesen visszajár.
  2. Maxnak
  3. Maimoni
  4. Duende
  5. Limara
  6. Szepyke

Tudom, hogy sokfelé járt már ez a díj is, de néhány blogon nem láttam a nyomát. Minden díj tovább adása szubjektív, ezért a díjazott néha úgy érzi, nem is érdemes rá. Szerintem bízzuk ezt a küldőre. Most én Őket díjaztam, de rajtuk kívül még minimum 2x ennyit tudnék kiválasztani, mert valamiben mindegyik tehetséges!

Nem rendhagyó módon, de én sem szeretnék személyes adatokat leírni. A receptjeim mellé írt saját véleményem és gondolataim sajnos sérthetnek érzékeny embereket, pedig a vélemény különbség még nem kritika. Aki zokon veszi, az nem így gondolja, én pedig nem akarok magyarázkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.