2010. április 11., vasárnap

Babkrém fűszeresen



Az úgy volt, hogy egyszer gondoltam egyet és megfőztem jó adag beáztatott babot, mondván, majd jó lesz egyszer. Adagoltam, zacskóztam és fagyasztottam. Most a húsvéti sonka dömping után / nem esett nehezünkere eltüntetni / úgy gondoltam, hogy együnk megint zöldséget. A bab egyik adagjából készült egy fantasztikusan finom sonkalével főtt leves. Ezt nem lehetett kihagyni, bár máskor a sonkalé is a fagyasztóban szokott kikötni. Egy kisebb csomagból most babkrémet kevertem. Ez még nem készült nálunk. Van egy másik receptem is, de akkor azt nem babból készítettem, mert éppen nem volt.
  • főtt bab kb. 40 dkg
  • 5 db medvehagyma levél
  • 1/2 csokor petr.zöld
  • 1 ek mentalevél a fagyasztóból
  • 1 kk. római kömény
  • frissen őrölt bors
  • csilipaprika kimagozva
  • 1/2 lime leve
  • olívaolaj

Ezt mind egy késes robotgéppel összekevertem. Kóstolás után ízesítettem. Nekem most így ízlett, de lehet hozzátenni hagymát, fokhagymát, koriander zöldet stb.---------------Pirítósra kenve, friss zöldségekkel remek vacsora lehet egy késői órán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.