2011. június 8., szerda

Kecskesajtos brokkolis frittata ebédre


A frittata egy olyan olasz étel, amely hasonlít az omletthez, de az elkészítésésben az a fő különbség, hogy az omlettel ellentétben ezt az ételt a sütőben fejezik be, ezért könnyebb nagyobb adagban készíteni, mert nem  igényel olyan állandó figyelmet, mint az omlett készítése.
  • a brokkolit kisebb rózsákra szedtem és előfőztem, de csak roppanósra---------mivel nyersen is ehető, ezért az ilyen zöldségeket sosem szoktam puhára főzni
  • megpároltam egy nagy fej hagymát
Margarinnal kikent formába tettem a hagymás brokkolit, amit sóztam és borsoztam . A brokkoli nem csak mutatóban volt az ételben, kb. 30 - 35 dkg volt a két adagban.
Ráöntöttem a 6 db felvert tojást, amit szintén megsóztam.
Koktélparadicsomokkal  és a felszeletelt kecskesajttal raktam ki a tetejét.
170°C-os sütőben sütöttem készre. Igyekeztem nem kiszárítani, mert ki nem állhatom a szárazra sütött rántottát. Talán 20 perc alatt készült el.



Ebédre ettük, éhesek voltunk, ezért el is tüntettük ezt az adagot.
Kenyérrel és sörrel remek ebéd lett belőle.
Kicsit szokatlan volt, hogy nem levest és valami hasonló hagyományos ételt eszünk, de el kell ismernem, hogy praktikus ilyen ebédet készíteni, ha szorít az idő, csak meg kell tanulnunk szakítani a " hagyományokkal ".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.