2011. június 25., szombat

Meggyes mákos piskóta


Nem akarok receptet írni, mert ezt a süteményt elkészíteni nem egy nagy dolog. Ha nekem is sikerül, annak ellenére, hogy most sem tartottam be a receptben leírtakat, akkor egy nálam precízebb háziasszonynak nem lesz gondja vele.
Ehhez hasonló receptet százával lehet találni minden fórumon. Blogon, könyvekben, füzetekben és újságokban. Főleg most, mert ez egy ilyen nyáreleji sütemény. Persze télen is lehet...
Lecseréltem a simalisztet grahamlisztre, ezért a folyadék mennyiségén is változtatni kellett, de ezt én nem mértem ki csak öntöttem.


Ez a fura kinézetű zöld valami egy házi készítésű marcipán. Ebből reszeltem a tésztába. Nem én készítettem a masszát, de ha már volt itthon, akkor miért ne kerülhetett volna bele?
Érdekes volt, hogy a megsült tésztában is látszódott a zöld maszat. Kicsit bizarr volt, mintha penészes lenne.
Na, ezért írok én ritkán sütemény recepteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.