2014. május 11., vasárnap

Kolbászos kiflik


Megint egy alapanyagmentő vállalkozás. Egyszerűen elfeledkeztem egy szál kolbászról és most, hogy megtaláltam, olyan száraz volt, hogy szinte ehetetlen.
Ételt nem dobunk ki!
Rövid ötletelés után a végeredmény ez a kolbásszal töltött kifli lett. Ugyanis a kolbászt le kellett darálni ---pontosabban én egy késes aprítót használtam ---/ hagymát is vágtam vele / , hogy egyáltalán valamire jó legyen.
Ezután valami krémet kellett  belőle csinálni, de egyszerű kenyérre való kencének túl sok lett volna.
Összekevertem vajjal és reszelt sajttal, hozzátettem egy tojás fehérjét---azért, mer a sárgája a tésztába került--és készen is volt a töltelék.

A tészta-- hogy egészséges is legyen--2/3 részben teljeskiőrlésű liszttel készült és hatalmas adag őrölt lenmaggal.
Burgonyapehely tette könnyebbé és a kefír.
A tetejét a sajt alá csak vízzel locsoltam meg. Így is rátapadt a sajt rendesen.
Szándékosan nem írok pontos receptet, mert nem az volt a célom, egyszerűen csak egy ötletadónak szántam.
Egy részét lefagyasztom, mert ez jól bírja és később majd nagyon fogok örülni, ha megtalálom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.