2019. december 15., vasárnap

Birsalmás szúzpecsenye ragu


Birsalma időszakban sokan készítenek gyümölcssajtot, ami a birsalma talán legnépszerűbb felhasználása, de érdemes kipróbálni húsok mellé köretnek vagy összesütni/ főzni a különféle húsokkal. Nagyon finom, pikáns ízű étel jön létre.

A szűzpecsenye könnyen, gyorsan elkészíthető húsféle és egy raguba nem is kell nagy mennyiség.
Ez egy kétszemélyes adag volt kb. 30 dkg hússal.

Olajon apróra vágott hagymát fonnyasztottam és rátettem a vékony szeletekre vágott húst, majd alaposan átforgattam közepes hőmérsékleten.
Só, bors és egy kicsi provanszi fűszerkeverék, majd kb. 10 perc főzés után beletettem egy nagyobb meghámozott és cikkekre vágott birsalmát.
Ezt is rövid ideig főztem, mert a birs így hamar megpuhul. Ezután felöntöttem fél dl tejszínnel és összeforraltam.

Petrezselyemzölddel megszórva főtt rizzsel tálaltam.
#mutimiteszel #birsalma #birs #ragu #étteremhelyett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.