2011. április 9., szombat

Száraz kifli vacsorára


A száraz kifli valóban létezett. Bolti kifli volt, semmi másra nem jó. Évek óta nem volt ennyi a konyhámban, de most is sajnáltam kidobni.
Hűtőmustra és spájz mustra után egy felfújt féle lett belőle. Ropogós volt és nagyon finom.
  • A szikkadt kifliket karikára vágtam és egy margarinnal kikent sütőedénybe tettem.
  • Maradék főtt tarját összevágtam és a kiflikkel elkevertem.
  • Felvert tojásokat, tejszínt és maradék sajtkrémet kevertem össze a fagyasztóból elővett újhagymaszárral. Sóztam és borsoztam.
  • Ráöntöttem a kiflikre és a tetejét még megszórtam reszelt sajttal.
  • A tejszín nem fedte el a kifliket, ezért ami kilógott, az ropogósra sült.

                                  

A hagyma miatt, hogy ne égjen meg,  kisebb hőfokon kell sütni,  illetve le lehet takarni félidőben, azután ismét fólia nélkül rápirítani.
Sosem készítettem még ilyet, de lehet, hogy ezért fogok bolti kiflit venni legközelebb. A sajátomból ugyanis sosem marad. Még hidegen is finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.