2011. április 9., szombat

Friss tészta vajjal , grana padanoval és medvehagymával


A tészta nem szárított, nem fagyasztott és nem is én gyúrtam. Most, nem. Ennek ellenére friss tészta néven árulják. Van ilyen már több is a boltok polcain, igaz egyre húzósabb áron. A lasagnet én eddig is ilyen bolti friss tésztából készítettem.
Ez most olasz tészta volt, több féle formában. Szélesmetélt és színes metélt, de volt ez a nagy lapokból álló csomag is.
Megvártam, amíg jól leárazzák, hiszen az eredeti árán nam akart fogyni. 625 ft helyett 245 ft volt. Vettem két csomaggal, mert csak kb. 30 dkg-osak voltak. Már nem is emlékszem rá, mert nem nagyon érdekelt.

A húsos töltelékkel készült canelloni után megmaradt néhány lap, amit vastagabb csíkokra vágtam és kifőztem.
Vajjal kevertem össze, bőségesen.
Medvehagymát szórtam bele és reszelt grana padano sajtot tettem rá. / parmezán sajnos itt nem kapható /
Nagyon egyszerű, de nagyon finom volt!


Ez pedig az elkészült canelloni, ami így sokkal több tésztával készült, de így is jó volt.
A paradicsomszószt hagymából és konzerv kockázott paradicsomból főztem olaszos fűszerkeverékkel és egy kevés borral.
A tetejére morzsoltam a maradék krémfehérsajtot.
A látszat ellenére nem volt száraz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.