2020. október 12., hétfő

Túrógombóc zabpehellyel köretként


Igen, helyettesítheti a zsemlegombócot 😉
Szénhidráttartalma természetesen ennek is van, mint a hagyományosnak, de nem is a nulla ch volt a célom most, viszont élettani hatása mindenképp jobb.
Elkészíteni pedig sokkal egyszerűbb és gyorsabb.
Ebből a mennyiségből négy bőséges adag készíthető, mert elég laktató.
Nekem öt darab 10 dkg-os gombóc lett, de így is terveztem.





Hozzávalók:
25 dkg zsírszegény túró
12 dkg aprószemű zabpehely
2 db nagyobb tojás
1 ek hidegen sajtolt repceolaj
Nekem a túró most a fagyasztóból került elő, így kicsit vizes volt a kiolvasztás után, ezért tettem bele 10g utifűmaghéjat, hogy összeálljon.
Ha nem fagyasztott a túró, akkor szerintem össze fog állni.




Elkészítés:
Mindent összekeverünk és 10 percet állni hagyjuk.
Sós vízben főzzük ki a gombócokat.
Ezeket a nagyokat én 10 percig főztem.
Az arányokkal lehet kicsit játszani, ha valaki úgy érzi, a lazább gombócokat jobban szereti.
Szószos ételek egészséges körete.

Nekem bevált! 😋


Itt is megtaláltok


#mutimiteszel #finomdiéta #túrógombóc #köret #diéta #étteremhelyett #zabpehely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.