2020. október 12., hétfő

Gyümölcsözön a piacon, gyümölcspüré a pohárban. ☺️



Egyszerűen elkészíthető, diétás édesség. Sütni, főzni nem kell, csak összekeverni.


Az utifűmaghéj egy olyan alapanyag, ami minden diétába életmódváltásba beilleszthető. Végtelenül sokoldalúan felhasználható, jótékony hatása a rosttartalma.
Az emésztőrendszeren belül az oldható rostok elnyelik a vizet, így lelassítják az emésztést és az ételekben megtalálható különböző tápanyagok felszívódását.
Fokozatosan kell hozzászokni, mert ha túl sokat fogyasztunk, puffadást, kellemetlen érzést és görcsöket okozhat.
Hatékonyan csökkenti az éhségérzetet, miközben fogyasztásával nem viszünk be kalóriát a szervezetbe, mégis folyamatos teltségérzetet biztosít.

Többször csináltam már hasonló nyers édességet, az utifűmaghéj mennyisége a gyümölcsök fajtája miatt is változhat.és ha többet teszünk bele, sűrűbb, pudingszerű lesz.




300 g őszibarackot késes aprítóval vagy villával összetörünk.
Édesítjük tetszés szerint, de én most 25 g fehérjeport tettem bele, ezzel a fehérjetartalmát is megemeltem és az édessége is elég volt.
Az 10 g utifűmaghéj sűrítette, de lehet többet is beletenni.
Ez két adagra osztható.
Tálaláskor görögjogjurtot tettem rá és saját készítésű granolával szórtam meg.


Itt is megtaláltok 


#mutimiteszel #utifűmaghéj #desszert #édesség #sütésnélkül #étteremhelyett #diéta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.