2018. július 5., csütörtök

Spárga bazsalikompestoval


A spárga számtalan jótékony hatással rendelkezik, ezért érdemes minél többet fogyasztani belőle. Sajnos a szezonja rövid ideig tart , de tavasszal a korai zöldségekkel kerül a boltok polcaira. Nekem a zöld a kedvencem, mert könnyen kezelhető. A fehér macerásabb, de elegánsabb. Lilával sajnos még nem találkoztam.
Kevés összetevővel nagyon ízletes ételt lehet készíteni belőle. A sonka csak egy extra turbózás volt, nem szükségszerű 😆


Amikor csak van rá lehetőség és nem borítja föl egy étel összképét és ízét, akkor én nagyon sok hagymát használok. Az ehhez hasonló ételekhez különösen sokat. Mindenki szereti!

  • Jó sok szálasra vágott hagymát pároltam olívaolajon vagy kókuszzsíron, ami épp van.
  • A spárgák szárát feldaraboltam és azt is beletettem, hogy kicsit roppanósra párolódjanak.
  • Sózta,borsoztam és egy adag bazsalikompestóval kevertem össze. Pontosabban a pestóból itt kimaradt a sajt, mert azért készítettem, hogy hasonló ízesítőként használjam el.
  • Egy tojással összekevert 2 dl tejszínnel leöntöttem
  • Megszórtam reszelt sajttal és a tetejére tettem a spárgák megmaradt virágos részét.
  • A sütőben 200 °C-on kb.15perc alatt összesütöttem



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.